Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over ons of over onze werkwijze, kijk dan of je vraag wellicht eerder beantwoord is.

Wie is Papierklem Likeable Stationery?

Importeur en groothandel Papierklem Likeable Stationery is sinds 1923 hét adres voor fashion stationery en kleine kantoorartikelen. Vanuit onze hoofdvestiging in Meppel en distributiecentrum in Nijmegen leveren wij al bijna 100 jaar trendy, exclusieve en kwalitatieve stationery voor de Benelux. Sinds 2005 zijn wij importeur van het merk Super Fold-N-Roll: vouwkrat op wielen en vertegenwoordigen wij de merken Laurel, Kalemlig, Mas en Gipta. Klik hier voor meer informatie over ons.

Wie kunnen er bij Papierklem Likeable Stationery bestellen?

Iedereen!

Zowel de particulier als het bedrijfsleven, scholen, overheid en instellingen.
Ben je een eindgebruiker? Een deel van ons assortiment is online te koop voor de eindgebruiker, door via de webshop een account aan te maken kun je bestellen maar ook een offerte opvragen voor het personaliseren van papierklemmen en klemborden

Ben je een retailer of wederverkoper? Door een account bij ons aan te vragen (klik hier….) krijg je toegang tot je inkoopprijzen en kunt je via de webshop je bestellingen plaatsen.

Waar kan ik terecht voor vragen, extra informatie of klachten?

Je kunt contact met ons opnemen via sales@papierklem.nl en 0522-292498.
Mail of bel ons en wij reageren binnen 1 werkdag per mail of telefoon.

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Omdat Papierklem Likeable Stationery zowel de consumenten- als de bedrijfsmatige markt bedient, worden alle prijzen op papierklem.nl zowel inclusief als exclusief btw vermeld.

Hoe kom ik aan een actiecode?

Papierklem heeft regelmatig acties t.b.v. bepaalde producten.
Indien je je inschrijft voor onze nieuwsbrief houden wij je daarvan graag op de hoogte!

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. Wij hebben de artikelen namelijk in verschillende magazijnen in het land op voorraad liggen. Op ons adres in Meppel hebben wij alleen zeer beperkte voorraad.

Betaling

Heb je een vraag over je betaling, kijk dan of uw vraag wellicht eerder beantwoord is.

Zijn de vermelde prijzen in de webshop inclusief of exclusief btw?

De prijzen worden zowel exclusief als inclusief 21% btw vermeld.

Wat is het minimum orderbedrag?

Je kunt bij ons bestellen vanaf € 15,= exclusief btw.

Waarom rekenen jullie verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren en het bezorgen van je order brengen wij order- en verzendkosten in rekening. Er zijn webwinkels die geen verzendkosten berekenen, deze webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten.

Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

Hoogte van de verzendkosten

Verzendkosten:

Voor Nederland: € 5,50 ex. btw (€ 6,65 incl. btw)
Voor België: € 6,99 ex. btw € 8,46 incl. btw).
Voor Duitsland € 9,50 ex. btw (€ 11,50 incl btw).
Voor Groot Brittannië € 17,50 ex btw (€ 21,18 incl btw).

Natuurlijk kunnen wij ook naar andere landen leveren, neem contact met ons op voor de verzendkosten

Indien je bestelling groter is dan € 200,- dan wordt er gratis geleverd.
De order- en verzendkosten worden altijd apart vermeld.

Op welke manieren kan er worden betaald?

Er kan worden betaald middels:

  1. IDEAL
  2. Mr. Cash
  3. PayPal
  4. Op factuur, achteraf

Voer je bestelling in via onze webshop. Bij het afrekenen kunt je kiezen voor de betaalwijze.

  • IDEAL is geschikt voor Nederlandse klanten die telebankieren.
    Mr. Cash is geschikt voor België.
    Paypal geschikt voor de particulier als ook voor de zakelijke klant, in bezit van een PayPal account
  • Op factuur, achteraf. Alleen mogelijk met BTW-nummer. Zodra je BTW-nummer wordt ingevuld bij het aanmaken van een account, verschijnt de optie ”op factuur”. Je betaalt binnen 14 dagen netto, dus nadat je onze producten hebt ontvangen.

De betaling is niet correct verlopen!

Mocht je betaling niet correct zijn verlopen dan kun je het bedrag (inclusief btw), dat op je orderbevestiging staat aan ons overmaken op bankrekeningnummer
NL75 ABNA 0517 9465 21 ten name van Papierklem, onder vermelding van de orderreferentie. Het bankrekeningnummer staat ook vermeld op de orderbevestiging.

Waarom zie ik MOLLIE Payments als ik betaal via IDEAL?

Mollie is het bedrijf dat voor ons de iDEAL betalingen verzorgt.

Wanneer ontvang ik de factuur?

Je ontvangt altijd een factuur van ons. De factuur wordt bij de bestelling ingesloten of digitaal naar je toegestuurd.
Controleer als je een factuur betaalt ook altijd of het IBAN-nummer juist is: NL75ABNA0517946521 t.n.v. Papierklem te Meppel.

Verzending & Bezorging

Heb je een vraag over de verzending of bezorging van je bestelling, kijk dan of je vraag misschien eerder beantwoord is.

Is een product op voorraad?

In principe zijn alle producten uit voorraad leverbaar. Indien een product niet voorradig is, dan krijg je van ons bericht waarin de levertijd wordt vermeld.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij verzenden bijna al onze pakketten met DHL.  Je ontvangt van DHL een track en trace code zodat je kunt volgen wanneer je pakket wordt afgeleverd! Ben je niet thuis dan vind je een berichtje in de brievenbus waar en wanneer je het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt kunt ophalen.

Heb je nog vragen over de levering dan kun je altijd even contact met ons opnemen

Wat is de levertijd?

Binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst van je betaling (bij IDEAL, Mr. Cash ) wordt je bestelling verzonden. Indien je hebt gekozen voor de optie “op factuur” (alleen mogelijk met een btw-nummer) dan wordt je bestelling binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst van je bestelling verzonden.
Indien je een product sneller nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Leveringen vinden plaats op dinsdag, woensdag en vrijdag.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. Wij hebben de artikelen namelijk in verschillende magazijnen in het land op voorraad liggen. Op ons adres in Meppel hebben wij zeer beperkte voorraad.

Waarom rekenen jullie verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren en het bezorgen van je order brengen wij order- en verzendkosten in rekening. Er zijn webwinkels die geen verzendkosten berekenen, deze webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten.
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

Hoogte van de verzendkosten

Verzendkosten:

Voor Nederland: € 5,50 ex. btw (€ 6,65 incl. btw)
Voor België: € 6,99 ex. btw € 8,46 incl. btw).
Voor Duitsland € 9,50 ex. btw (€ 11,50 incl btw).
Voor Groot Brittannië € 17,50 ex btw (€ 21,18 incl btw).

Natuurlijk kunnen wij ook naar andere landen leveren, neem contact met ons op voor de verzendkosten.
Indien je bestelling groter is dan € 200,- dan wordt er gratis geleverd.
De order- en verzendkosten worden altijd apart vermeld.

Bedrukken en lasergraveren

Je wilt je artikelen laten bedrukken of graveren, kijk dan of je vraag misschien eerder beantwoord is.

Ik wil producten laten bedrukken of lasergraveren, kan dat?

Jazeker, maak van je klembord of papierklem het ideale medium voor je reclame!

Vanaf een orderbedrag van € 200,- kunnen wij heel veel artikelen laten bedrukken of lasergraveren. Indien je het aanvraagformulier invult dan maken wij graag een passende offerte!

Natuurlijk kun je hierover ook even contact met ons opnemen via sales@papierklem.nl of via telefoonnummer: 0522-292498.

Kan ik alle artikelen laten bedrukken?

Helaas is niet alles bedrukbaar. Bij het betreffende artikel kun je lezen of het bedrukbaar is.

Natuurlijk kun je ook altijd contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Geldt er een minimale hoeveelheid om te bedrukken?

Nee er is geen minimaal aantal nodig, maar wel een minimaal orderbedrag van
€ 200,-. Let wel de opstartkosten zijn vast (maken van stempels en de voorbereiding) en liggen meestal rond de € 49,95 per kleur, ongeacht het aantal….

Retouren en service

Zit je met een vraag over onze werkwijze of dienstverlening, kijk dan of je vraag wellicht eerder beantwoord is.

Hoe kan ik een order retourneren?

Consumentkoper (herroepingsrecht):
Wij verzoeken je een mail te sturen naar sales@papierklem.nl met daarin je gegevens, je bankrekeningnummer en de reden van retourneren.
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen naar:

Papierklem Likeable Stationery
Eekhorstweg 35
7942 KC Meppel

De producten moeten nog verpakt zijn in de originele verpakking en zowel de (om)verpakking als de producten mogen niet beschadigd zijn. Producten die speciaal voor je zijn vervaardigd (maat of bedrukt e.d.) kunnen niet worden geretourneerd. Het terugsturen is voor eigen rekening. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort.

Ondernemerkoper:
Wij verzoeken je een mail te sturen naar sales@papierklem.nl met daarin uw gegevens, uw bankrekeningnummer en de reden van retourneren.

Indien je een order wilt ruilen, dan ontvangen wij graag uw email (sales@papierklem.nl) of telefoontje (0522-292498).

Hoe kan ik een manco melden?

Manco’s dienen binnen 3 dagen na levering te worden gemeld. Stuur een e-mail met het ordernummer en de omschrijving van de manco, bij voorkeur geïllustreerd met foto’s, naar sales@papierklem.nl

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. Wij hebben de artikelen namelijk in verschillende magazijnen in het land op voorraad liggen. Op ons adres in Meppel hebben wij zeer beperkte voorraad.