Retouren en service

Zit je met een vraag over onze werkwijze of dienstverlening, kijk dan of je vraag wellicht eerder beantwoord is.

Hoe kan ik een order retourneren?

Consumentkoper (herroepingsrecht):
Wij verzoeken je een mail te sturen naar sales@papierklem.nl met daarin je gegevens, je bankrekeningnummer en de reden van retourneren.
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen naar:

Papierklem Likeable Stationery
Eekhorstweg 35
7942 KC Meppel

De producten moeten nog verpakt zijn in de originele verpakking en zowel de (om)verpakking als de producten mogen niet beschadigd zijn. Producten die speciaal voor je zijn vervaardigd (maat of bedrukt e.d.) kunnen niet worden geretourneerd. Het terugsturen is voor eigen rekening. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort.

Ondernemerkoper:
Wij verzoeken je een mail te sturen naar sales@papierklem.nl met daarin uw gegevens, uw bankrekeningnummer en de reden van retourneren.

Indien je een order wilt ruilen, dan ontvangen wij graag uw email (sales@papierklem.nl) of telefoontje (0522-292498).

Hoe kan ik een manco melden?

Manco’s dienen binnen 3 dagen na levering te worden gemeld. Stuur een e-mail met het ordernummer en de omschrijving van de manco, bij voorkeur geïllustreerd met foto’s, naar sales@papierklem.nl

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. Wij hebben de artikelen namelijk in verschillende magazijnen in het land op voorraad liggen. Op ons adres in Meppel hebben wij zeer beperkte voorraad.